10/25/19

賺到笑!十新股暗盤五隻翻倍 呢班牛友話你知點樣玩轉港股暗盤

HONG KONG, Oct 25, 2019 - (亞太商訊) - 10月的港股新股市場可以話係非常勁爆了,最近的10隻新股暗盤中就有一半最高漲超100%,漲幅最好的華營建築(01582.HK)甚至一度達到165%。好多打新的小夥伴都爭相係各大平台曬收益,反饋「戰績」……富途君被讚到面都紅埋。


股友對富途暗盤的好評


德視佳富途證券暗盤數據表現


@吳老的德視佳、藍光嘉寶新股交易圖


@星環號 傲迪瑪暗盤收益圖


@小馬哥的德視佳暗盤收益圖


左:楊同學的魯大師交易圖;右:提及的牛圈大咖收益圖


既然有咁多用戶紛紛主動「報喜」,自然不能輕易放走他們。富途君趁呢個機會採訪幾位打新的新老股友,一齊來睇吓佢哋係暗盤打新上都有乜嘢絕招吧!

馳騁股市20年的資深股民-@吳老:以前都係盲打,依家重視精選

94年開始炒股,2017年開始炒港美股,學費交得唔少,功課都做足嗮,總體實現盈利。如果要講打新,我嘅策略就係:集中資金,精選優質,著重券商。譬如果啲題材獨特或者行業領先、股本適中、業績穩定增長。追求較高成功概率,如果冇把握就睇平台了,選擇優勢券商或者直接放弃。

富途自從接入自研暗盤後,可以說是「一枝獨秀、行業領先」了,對首日開盤價格很有指導意義。德視佳 (01846.HK),買四中二,暗盤果日富途直接升到超過13蚊,第二日上市開盤升到15蚊,我就出咗一手,淨賺7500元。

藍光嘉寶(02606.HK)暗盤中,富途證券報單的反應速度亦都係三間券商裡面最優秀的,幾乎是即時成交。另外兩間挂低價反反復復撤單追賣,一路撤單,最後挂到好低 ,43蚊先成交。

愛好科技股的東北小哥-@星環號:暗盤俾冇中簽嘅人一個重新「上車」的機會

炒股其實就是係好的時間賣個好的價錢。所謂好的時間就係系暗盤同第二日開盤之間做出一個選擇。暗盤俾咗我哋一個確定性的獲利機會。我非常鐘意暗盤,尤其係富途有咗新的暗盤後,你仔細去睇會發現呢度的溢價最高。最初見到鑫苑服務(01895.HK)暗盤表現時,我好驚訝,富途呢邊高咗50%。所以系暗盤出咗,提前賺到錢。

BTW:幫富途的暗盤研發人員加雞髀。

尤其最近新股行情大爆發,我將大部分申購都擺係牛牛。最勁嘅的傲迪瑪汽車(08418.HK)中咗兩手,賺咗一大筆。就係賣得有啲早,暗盤就出咗了,後來呢幾日呢隻股票爆升。雖然可惜,但我唔後悔,我的性格就係賣咗就删自選,從此同我無關。

暗盤仲俾咗果啲冇中簽的小夥伴一個重新「上車」的機會,我係暗盤度入佐莊臣(01955.HK),第二日開盤賣咗,賺咗10%利潤。當然咁樣做風險會比較大,因為你要用大倉位去搏一搏。

80後輕度股票交易者-@小馬哥:融資打新主要在富途

80後上海人,從事管理諮詢工作,平時工作比較忙冇太多時間炒股。舊年開始了解港股打新,感覺上唔需要花太多時間同精力,所以依家就主要做打新同新股買賣,屬於「輕度股票交易者」。

其實我一直有關注富途,最早開始富途打新的是錦欣生殖(01951.HK),當時一手認購費用好高,1萬7,而富途支持90%融資(相當於10倍槓桿),其他券商净係支持80%融資,所以揀富途。最近的新股德視佳(01846.HK),我係富途就融資打咗10手,中咗1手,最後賣出14.22蚊港元,淨賺六千幾,都算唔錯。

如果要融資打新,我主要用富途。而且富途在交易體驗上有好大優勢,尤其撮合速度、報價速度更快。相反香港傳統券商嘅體驗就比較一般,如果你用過香港券商APP,就會發現他們就似20世紀80年代嘅産品,甚至睇唔到日內交易波動線。所以話富途是互聯網券商新星面向傳統券商發起的一次挑戰。

炒股很驚蝕的@楊童鞋:打新平台優先考慮安全性

我好細膽,炒股又驚蝕。所以搵打新平台時,第一個考慮嘅就係安全性,要有牌照,股東背景都要硬净。第二要睇暗盤交易活躍度,打新就係為賺錢,要保證賺錢概率更大,我肯定先選漲幅最大嘅。最後就是使用便利性,譬如話軟件系統運營速度唔可以太慢,太慢登入唔到系統,就是直接影響到收益率。抽Friend Times果陣,我係其他間券商中簽,當時高開佐12%,想落單但係登錄唔到,等入到去就已經變成5%了。

魯大師果次我系富途中咗1手,當時暗盤一升,我3蚊6就走咗了,賺差不多1千蚊。後面啲嘢你都知啦,後悔出手太早,應該趁暗盤再入多幾手,因為富途暗盤算係交易活躍度比較高嘅,可以買到量,所以果啲敢係暗盤封底吸貨嘅人,可以賺非常多,好多人係牛牛圈曬單賺佐幾萬,非常羡慕!

上述報道涉及客戶發言內容,均為實際與相關客戶訪談反饋所得,亦征得本人的合法授權的前提下收集、整理和發佈,為保護其權益,相關人名均採用化名。



Copyright 2019 亞太商訊. All rights reserved. www.acnnewswire.com

source http://www.acnnewswire.com/press-release/traditionalchinese/55249/